Rozebranie włacznika/wyłacznika świateł

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bernardo
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1083

    Rozebranie włacznika/wyłacznika świateł

    Zamieszczone przez Purchawa
    Nie wiesz może, czy jest gdzieś tabelka z której możnaby dobrać sobie jakiś lepszy zamiennik do konkretnego silnika?
    Przejrzyj watek na forum LeonClub:

    Chlopaki dosc wnikliwie analizowali temat sprzegla w ALH.

    Przykladowe rozwiazanie:
    Zamieszczone przez leoTDI
    Jeśli myślisz o poważniejszym rozwiązaniu problemu, to masz takie możliwości :

    1) Corrado G60 1-masówka + docisk G60 + tarcza G60
    2) Corrado G60 1-masówka + wzmocniony docisk G60 + tarcza G60
    3) Corrado G60 1-masówka + docisk VR6 + tarcza VR6
    4) Corrado G60 1-masówka + wzmocniony docisk VR6 + tarcza VR6
    5) Corrado G60 1-masówka + sachs-racing : wzmocniony docisk (max. 450 Nm) nr 883 082 999 645 (234,-EUR) + tarcza (max.400 Nm) nr 881 861 999 793 (277,- EUR)
    Czyli mamy jakieś rozwiązanie problemu 8) No to teraz zaczynam poważnie myśleć o dłubnięciu motorka. Może na urodziny ....
    aczkolwiek...
    NajtFukinPatrol North-West
    Techno-destroyed by dobrygrzeswawa
    WhitePride :smokedevil

    6,92 s do setki by DGW
  • neck99
    L&K
    S_OCP Member
    • 2005
    • 1326

    #2
    Rozebranie włacznika/wyłacznika świateł

    Potrzebuje go wyjąć widziałem ze kiedyś gośc pociągnoł i wyszedł z tej okrągłej dziury. Robił to ktoś z was kiedyś ? Bo nie wiem czy ciągnąć w pozycji swiatła wyłaczone czy w pozycji swiatła właczone. No i nie wiem czy nie urwe czegoś bo coś za cięzko mi siedzi.
    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

    Komentarz

    • EŁ
      L&K
      • 2004
      • 1168
      • Octavia III (5E3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

      #3
      wyciagnij najpierw cały zespół razem z obudową i tym przełacznikiem do reg. połozenia swiateł itp...a potem dopiero z obudowy...ja tak wyjmowałem....

      Komentarz

      • neck99
        L&K
        S_OCP Member
        • 2005
        • 1326

        #4
        wyciagnij najpierw cały zespół razem z obudową
        A czym podważałeś ? nie chce uszkodzić tych plastików ani zaczepów. Cięzko idzie ?

        Widziałem jak koles z serwisu pociągnoł za przełacznikiem do zał/wył swiateł i wyjął sam ten przełacznik z obudowią - tak by było najlepiej ale juz dosyć mocno ciągne a dalej nic nie rusza sie hmm..
        OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
        SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

        Komentarz

        • EŁ
          L&K
          • 2004
          • 1168
          • Octavia III (5E3)
          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

          #5
          mały srubokręcik, szmatke podłożyć i jedziesz ..na górze , na dole i wychodzi. Wyciagania semego przełacznika nie próbowąłem....ale skoro ciezko wychodzi to moze lepiej to pierw obejżec niz potem nowy kupowac......ogólnie delikatnie....jak z kobietą :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #6
            ogólnie delikatnie....jak z kobietą
            heeh dzięki obkukam - a.aaaa z kobietą - trzeba osssstro :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech

            [ Dodano: Sob 23 Kwi, 05 19:55 ]
            kurcze walczyłem ostro .. ale nie mogłem zdiąć zaczepów z lewej strony z prawej elegancko poszły. Z lewej ni z kabla - i troszkke pozadzierałem - dałem se spokoj poczekam moze ktos wie jak to wyszarpac jak nie skocze do ASO - jak zepsuja daja nowe
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • karolz
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2004
              • 823

              #7
              wyjmuje sie to bardzo prosto
              wciskasz przelacznik i przekrecasz go w prawo i pociagasz do siebie
              wszystko ladnie wychodzi bez zadnych srobokretow :szeroki_usmiech
              NajtFukinPatrol North-West

              Komentarz

              • neck99
                L&K
                S_OCP Member
                • 2005
                • 1326

                #8
                :hura :hura :hura :hura :hura :hura :hura :hura :hura :hura

                No wiedziałem ze jakoś tak to było - bo widziałem jak gość to zrobił i o to mi chodziło tyle ze nie dojrzałem że on wcisł przełącznik

                A dokładniej - wciskasz w pozycji swiatła OFF (bo tylko wtedy sie wciska) przekrecam w prawo i ciągne zgadza się ? :

                Juz prawie tak zrobiłem ale sie bałem ze coś przekręce dlatego wolałem sie upewnić.
                To dziś sie za to zabiore k

                mam nadzieje ze nic nie ukręce i nie urwe :helm

                [ Dodano: Pon 25 Kwi, 05 09:46 ]
                Aha .. po wciśnieciu i przekręceniu w prawo - kręcic do oporu czy musi coś tak jakby przeskoczyć ? i potem ciągnąć ?
                OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                Komentarz

                • EŁ
                  L&K
                  • 2004
                  • 1168
                  • Octavia III (5E3)
                  • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                  • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                  #9
                  jak go zwal tak go zwał..wazny efekt końcowy k

                  Komentarz

                  • neck99
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 1326

                    #10
                    :szeroki_usmiech :diabelski_usmiech k
                    OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                    SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                    Komentarz

                    • lagozada
                      Drive
                      • 2008
                      • 52

                      #11
                      OK. Wyciągniecie juz mam za sobą . Jak teraz dobrać się do środka wyłącznika, tak aby się nieuszkodzić plastików oraz nie pogubić sprężynek ?

                      Komentarz

                      • shico
                        Drive
                        • 2008
                        • 98

                        #12
                        lagozada z jakiego powodu chcesz go rozbierać?

                        Komentarz

                        • lagozada
                          Drive
                          • 2008
                          • 52

                          #13
                          Potrzebuje rzebrać wyłącznik, ze względu koniecznośc przeczyszczenia styków. Styki / lub coś poowduje że nie załączają się swiatła postoje. (pożyczonym od vw golfa, że to wyłacznik)

                          Komentarz

                          • shico
                            Drive
                            • 2008
                            • 98

                            #14
                            Przerabiałem temat.
                            Czyszczenie styków pomaga na krótko.
                            Kończy się wymianą przełącznika.
                            Poniżej zamieszczam zdjęcie z pokazanymi punktami mocowań(z drugiej strony są identyczne). Zacznij od podważenia wkrętakiem nr2 -wysuń moduł przełączający razem z plastikową osłoną, a następnie odegnij pkt 1 i wysuń moduł z osłony popychając go stykami złącza podłączeniowego.
                            Powodzenia.
                            Załączone pliki

                            Komentarz

                            • mamaj12
                              RS
                              • 2009
                              • 1956
                              • Octavia II combi (1Z5)
                              • BKD 2.0 TDI 140 KM

                              #15
                              lagozada, ja mam ten sam problem (nie świecą pozycje z lewej strony).
                              Rozebrałem, przetarłem wszystkie blaszki w środku i d...a .
                              Zamówiłem nowy włącznik i koja86, cena coś ok 50 zł. Tyle, że trzeba chwilę poczekać.
                              obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
                              wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

                              Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

                              Komentarz

                              Pracuję...